Subkonto MATIO

SUBKONTA INDYWIDUALNE PODOPIECZNYCH

Wpłat darowizn należy dokonywać na rachunek:

Alior Bank SA: 55 2490 0005 0000 4530 7261 9403

Fundacja MATIO, ul. Celna 6, 30-507 Kraków

Z dopiskiem w tytule przelewu: Darowizna dla Wojciech Raczek

DLA PRZELEWÓW ZAGRANICZNYCH:
IBAN: PL55 2490 0005 0000 4530 7261 9403
SWIFT: ALBPPLPW

* Fundacja nie przekazuje danych osobowych darczyńców

Opublikowane przez wojtekraczekteam

Cześć wszystkim ciociom oraz wujkom. Jestem Wojtuś mam niespełna 5,5 miesiąca. Jestem jeszcze mały i bardzo słodziutki. Dla rodziców i braciszka jestem całym światem :-) Po 9 miesiącach leżakowania i bicia mamusię w brzuszek i po nerkach :-) postanowiłem w końcu przywitać się z rodzicami oraz całą rodziną. Okazało się ten świat jest całkiem fajny, a rodzice i braciszek sprawiają, że każdego dnia uczę się nowym rzeczy. Otrzymuję mnóstwo buziaków- to nawet fajne jest :-) Niestety krótko po moim narodzeniu okazało się, że jestem chory- MUKOWISCYDOZA. Taką usłyszeli diagnozę moi rodzice. Nie wiem co to jest, ale moi rodzice bardzo się zasmucili...:-( Ja natomiast obiecałem im, że będę dzielnym i walecznym małym bohaterem. Rodzice bardzo o mnie dbają, braciszek rozśmiesza. Czuję się dobrze chociaż czasem chorują wtedy mamusia bardzo się stresuje. Ale dzielnie walczę i będę walczył przecież jest tyle fajnych miejsc do zwiedzenia, a świat jest bardzo ciekawy. Kiedy jestem chory koszty leczenia są dość spore. Do tego dochodzą wyjazdy do specjalistycznych ośrodków zajmujących się leczeniem mukowiscydozą. Dlatego ciocia wpadła na pomysł aby inne ciocie i wujkowie zaczęli zbierać dla mnie nakrętki :-)Potrzebnych ich baaaardzo wiele... Chciałem powiedzieć, że bardzo dziękuję wszystkim tym ciociom i wujkom, którzy już wzięli udział w mojej akcji i tak jak ja walczą o moje zdrowie i życie. Kiedyś Was wszystkich ucałuje :-* Mam nadzieję, że potowarzyszycie mi na stronie :-)**** Wojtuś

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij